10/06/2010

PAKKE

Har akkurat mottatt pakke i posten! WOHOO!
Elsker å få pakker i posten, er så spennende liksom! I dag fikk jeg pakke uten noen mer spesifikk avsender enn TVProdusenten, og pakken besto av Crispo på 200g, Melkesjokolade på 200g, larkis Snøre, IFA i pose, IFA i eske, Panda lakris og Salt sild. Herregud for en lykkens dag det er i dag! Visste dere at de ikke har salt lakris her i Amerika? Helt latterlig synes jeg, men de rynker bare på nesen når jeg spør om det. Salt lakris, hvorfor er den ikke oversukkret og søt tenker de vell... De om det.

I går hadde vertsmor Marie-Catherine bursdag, noe jeg ikke fikk vite før vi kom til bursdagsmiddagen hennes hos søsteren. Men koselig var det, og vi var ikke hjemme før kl 21.00 og da var det bare å gjøre lekser før jeg gikk å la meg.
Nå har jeg akkurat spist middag, og gjett hva! I dag hadde Bert, vertsfar, bursdag, så til dessert spiste vi hjemmelaget Créme Brûlée, utrolig godt! Så nå sitter jeg her da, og mumser på noen salt sild og funderer på om jeg skal åpne alt godteriet og spise litt av hver eller spise opp en og en ting... Hmmm, livets vanskelige valg...
Uansett, nå er det mer lekser som står på agendaen, heldigvis engelsk, som jeg nå elsker av hele mitt hjerte! Læreren er dritmorsom og en utrolig flink lærer, så det gjør faget mye mer spennende. Når vi kommer inn på klasserommet hans før timen er begynt, har han alltid musikk spillende. Faktisk fra en gammel LP spiller, og i en av hyllene står et meget godt utvalg av LPer som jeg alltid må motstå å stjele fra, siden han har alt fra Led Zeppelin og The Beatles til Iron Maiden. Men lekser nå

(Mega fint bilde av meg og carepackagen eller meg som prøver å stjele engelsklæreren min sine LPer. Hvem vet, siden bildet har stått å lastet i 2 timer nå og jeg skal sove...)

- J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kommenteeer