10/04/2010

04.10.10

I dag har jeg hatt fri, og det var utrolig deilig med langhelg! Faktisk er det to uker siden jeg har hatt en full skoleuke, og det endrer seg ikke med det første! Jeg har nemlig også fri på fredag, og mandag neste uke, også tar jeg fri tirsdag den 19 oktober fordi jeg skal til Montréal på Roger Waters konsert, og da kan vil like godt dra på shopping hele dagen! Digg!!

På fredagen ble det litt drama på skolen. Vi skulle løpe 4 km nok en gang.. Det regnet, det var gjørmete og glatt, og klumsete som jeg er klarte jeg å skli på en stein å tråkke over på venstre fot, så jeg humpet ned til treneren som ga meg is og sporte om jeg skulle ha krykker. Krykker skulle jeg fint klare meg uten, så jeg humpet rundt på skolen, fikk skiftet og humpet til neste time. Ei venninne sporte hva som hadde skjedd, og siden vi hadde Entrepreneriat som er kjedelig med stor K, foreslo hun å ta meg med til helsesøster for å få ny is-pakke. Det skulle vi aldri ha gjort! Når vi kom til helsesøster måtte jeg forklare hva som hadde skjedd og fylle ut skadeskjema, men jeg fikk is-pakken i det minste. Så, mens jeg sitter der med is på beina kommer helsesøster inn og sier at hun har ringt host-dad og at han er på vei for å hente meg sånn at vi kan dra til legevakta. Legevakta! Hva skal de gjøre liksom? Jeg forklarer at det sikkert går bra og at det ikke er nødvendig for han å komme, men ringt er ringt og han er på vei. Jaja, da får jeg resten av dagen fri tenker jeg og reiser meg. Med en gang jeg har kommet meg på beina, står helsesøster der klar med en rullestol. Rullestol ja! Uansett, kom meg hjem og tok det heelt med ro resten av dagen.

- J

1 kommentar:

kommenteeer