10/12/2010

10.10.10/ Thanksgiving/ 2 måneder

Vell, ok, nå har den utrolig kule datoen 10.10.10 passert, og jeg hadde planer om å blogge da. Så var det Thanksgiving på søndag/mandag, og jeg hadde tenkt til å blogge da å. Å i dag har jeg offisielt vært her i Canada i 2 måneder.  Og i dag blogger jeg, tenk.
Thanksgiving var utrolig koselig, ikke den store feiringen som i USA, men familie og kalkun var det. Kjempe morsomt å få oppleve det!
Nå har jeg jo vært i Canada i 2 måneder, og merkelig nok har tiden bare sust forbi. Jeg hadde aldri trodd at det kom til å gå så fort, men det gjorde det, og nå er det 9 måneder igjen. Har enda ikke hatt det store sammenbruddet med hjemlengsel, men føler at det er rett rundt hjørnet, så jeg er litt stressa pga det. Men jeg skal skrive mer om hvordan følelsene har vært i et nytt innlegg snart.
Nå har jeg endelig fått meldt meg inn i et treningssenter som ligger 10-15 min unna med bil, så forhåpentligvis får jeg tid til å trene der. Var der i dag å trente, og det er ikke akkurat SATS, men det funker!
Nå har jeg gjort de siste leksene og skal legge meg, så bonne nuit!

BILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDERBILDER
- J

1 kommentar:

  1. Når du fikk beskjed fra explorius om at du var akseptert til Canada, var det kun du og de fire andre (om jeg husker rett..) som fikk reise dit, som var akseptert? Eller var det flere som var akseptert, men de som svarte først fikk plassene? Evt. de som søkte først, ETTER at alle var akseptert? Jeg har søkt selv, og skjønnte ikke helt...
    Bra blogg forressten!

    SvarSlett

kommenteeer