10/18/2010

Quick update

Har akkurat kommet hjem fra gymmen, fått skrevet ut Roger Waters billetten min etter litt krangling med printeren, og skal nå hoppe i dusjen før jeg stuper i seng! I morgen er det opp tidlig, siden vi skal på shopping i Montréal før det bærer avgårde til konsert for meg, og kino for alle andre. Jeg skal alene på Roger Waters konsert, er litt sykt når jeg tenker over det, men herregud, er som bursdag, julaften og 17 mai i ett i morgen. JEG GLEDER MEG! Blir forhåpentligvis litt bilder i neste innlegg, men nå må jeg virkelig dusje og sove. Savner alle hjemme veldig mye, og skypet forresten med mamma og Jørn for første gang siden jeg kom hit på søndag. Det var utrolig hyggelig, var sikker på at jeg kom til å begynne å skrike, men den gang ei. Hvis ikke stemmen til mamma får meg til å skrike, hva gjør vell da det? 2 måneder og 6 dager, still counting. Ca 249 dager til graduation, hvis du lurte også.
Bonne nuit/ Bonjour!

- J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kommenteeer