9/11/2010

THE WALL

Nå sitter jeg her i skogen med det største gliset i hele verden! Jeg har nemlig akkurat fått en av drømmene mine oppfylt! Jeg er très très très klar over at jeg gikk glipp av noe stort forrige helg: Døgnvill, med artister som Band of Horses, The Prodigy og Thomas Dybdahl, alle favoritter av meg... MEN, hva er vell et bedre plaster på såret enn å få se det nærmeste jeg mest sannsynligvis kan komme yndlings bandet mitt?
Ja, for nå viser det seg nemlig at selveste Roger Waters fra PINK FLOYD skal ut på turne: Roger Waters The Wall. Og gjett hvem som har billett til konsert i Montréal den 19 oktober? Ja nemlig, yours truly!
Det eneste som faktisk kunne ha slått dette var hvis Pink Floyd drar på reunion turne, noe som er veeeldig tvilsomt (og hvis dette hadde skjedd hadde jeg garantert gjort alt, mildt sagt, for å få tak i billett).
Det var min fantastisk stefar Jørn som skal få alle æren, etter at han beordret meg å bestille billett, på hans regning, så Merci très beaucoup Jørn!
Jeg gleder meg nok mer enn et lite barn på julaften! Men dessverre var billetten så dyre at vertsforeldrene mine ikke så seg råd til å bli med, også med tanke på at Bert, min vertsfar, har sett Pink Floyd ikke 1, ikke 2 men hele 3 ganger live. Er det noen som er grønn av misunnelse? Bare litt, men så skal jo jeg få se selveste Roger Waters.
Vurderer litt om jeg skal lage sånn kul plakat der jeg forteller Waters for et geni han er osv osv, men tror dessverre at siden jeg drar alene at plakaten hadde blitt for stor.... Tulla! Det er faktisk ganske så harry med sånne plakater der det står I'm your # 1 fan, I love you osv osv, og hvor slitsomt er det ikke å stå å holde på den under en hel konsert? Du mister jo en del av opplevelsen når du står og prøver å holde en alt for stor plakat, som er i veien for alt og alle sin utsikt, og er det ikke litt mer personlig med et brev kanskje? Neida.

Stor takk til Jørn nok engang, og for de som ikke forsto det så betyr det franske ordet Très på norsk Veldig, så lærte dere noe nytt i dag og!

- J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kommenteeer