3/14/2011

101 dager

Ok, så dere skjønner vel nå hvorfor jeg ikke er topp-blogger og tjener en pen sum penger på bloggen min; jeg er jo helt latterlig dårlig til å oppdatere! Jeg har sendt så mange tanker til bloggen om at jeg må blogge, men jeg får bare ikke til. Nå føler jeg at bloggen har blitt som å rydde. Først har du et helt ryddig rom, og litt etter litt så legger det seg gensere her, bukser der, støvkaniner formerer seg raskere enn lynet, og det eneste man gjør er å dytte alt støvet under teppet. Nå er bloggen min et fjell av støv, som jeg prøver å skjule med et litt for lite teppe. Greia er at jeg hadde tenkt til å blogge for lenge siden, å så litt etter det, å så enda litt etter det, og så når jeg dro til Georgia, men så tok jeg ikke med meg pcen dit. Så jeg lovde meg selv å blogge når jeg kom hjem... Total failure! De to neste ukene er faktisk helt sinnsyke! Jeg er med i en teatergruppe (ja, og faktisk er det ikke så spennende som det høres ut som), og vi har forestilling torsdag i neste uke. Det vil si at vi har øvinger HVER dag etter skolen til klokken 18.00 fram til forestillingene. I tillegg skal jeg gå moteshow til inntekt for Bal de Finissants, aka Prom, og det er på fredag, med øvinger i lunsjpausene hver dag denne uken. Så må jeg også ta igjen leksene for forrige uke, siden jeg tok en uke ekstra fri, pluss de vanlige leksene. Stressa? Litt. Fortalte jeg forresten at jeg oppå alt dette har 4 timers prøve i Fransk i morgen? Ja, nå vet dere det! Så, ja. Kanskje jeg blorgger til helgen, og hvis ikke, så LOVER jeg, kryss på halsen, mor og far i døden (neida!), ti kniver i hjertet på at jeg skal blogge helgen etter det; 3 måneders blogg oppdatering! Wiii! gled dere!

Ellers er det 101 dager til skolen min er ferdig her, 6 uker til New York, 96 dager til mamma og Jørn kommer (kanskje), 98 dager til Ida kommer, og 106 dager til Hove! Så ja, er glad og stresset for øyeblikket.

Bisous
-J

1 kommentar:

  1. Jeg kjønner ikke det!!!!! <3 elsker bloggen din <3 <3 <3 <3 Gå inn på moodsofmia.blogg.no

    SvarSlett

kommenteeer