11/12/2010

Halloween

Nå er vi jo godt ute i November, men forrige helg var det Halloween. Det startet allerede for et par uker siden, alle sammen går helt crazy og pynter opp hus og hage med gresskar, skjelletrr og alt annet som hører til Halloween.
Uka før Halloween kledde alle lærerne seg ut hver dag med forskjellige hodeplagg, en dag hadde alle rare parykker og en dag hadde alle heksehatter på seg osv. Jeg var jo syk både onsdag, torsdag og fredag den uka, men måtte bare på skolen på fredagen for da skulle alle kle seg ut og de to siste timene var det "moteshow" med kostymene, konkuranser og masse annet som foregikk. Siden jeg var syk fikk jeg ikke skaffet kostyme, men klarte til nød å hive i sammen et pirat kostyme som ikke var så aller verst!
Men alt har sin pris, når jeg kom hjem fra skolen var jeg så dårlig at jeg gikk å la meg til vi skulle spise, og i senga ble jeg til onsdagen! Ikke særlig morsomt, og fikk jo heller ikke gått trick-or-treating med småsøskene.. Men det var utrolig morsomt å få feiret "amerikansk" Halloween, vi skar tilogmed ut gresskar og spiste såklart alt for mye godteri!

- J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kommenteeer