11/21/2010

21.11.10

Herregud jeg er saa utrolig daarlig til aa blogge! Naa har i tillegg tastaturet mitt klikket, saa jeg kan ikke skrive ae, o eller aa... aner ikke hva som har skjedd!
I dag var jeg i Ottawa med vertsmor, vertsfar og yngste jenta. Vi shoppet litt, jeg provde aa finne vinterjakke, noe som endte ganske mislykket. Fant saaklart ikke fargen jeg ville ha, og naar jeg skal bruke saapass mye penger paa en jakke vil jeg gjerne ha den jeg vil ha. Etter noen timer med shopping og IKEA tur, dro vi paa bowling og motte koordinatoren min for forste gang, og noen av de andre utvekslingsstudentene. Det var ganske goy, selv om det ikke var saa alt for sosialt... I kveld har jeg bare gjort lekser, har saa sinnsykt mye aa gjore til mandag, og det er ogsaa en av grunnene til at jeg blogger saa sjeldent. Det skjer saa utrolig lite at det ikke er vits aa blogge egentlig. Men naar det skjer noe faar dere beskjed!
Kom ogsaa paa at jeg enda ikke har skrevet om Roger Waters konserten, men skal gjore det paa mandag, naar alle leksene mine er gjort. I morgen skal jeg skype med mamma og Jorn, noe som blir utrolig koselig, ogsaa skal jeg gjore lekser. Spennende..!
Men naa er det leggetid for meg
Bonne nuit

- J

2 kommentarer:

kommenteeer