8/26/2010

Update from the forest

Ok, dårlig blogger her ja, så nå skal jeg komme med en liten update om hva som har skjedd den siste tiden, og forhåpentligvis bli flinkere til å oppdatere!

Først og fremst sa jeg hadebra til venner, familie og Norge for et år.
Reisen gikk utrolig nok smertefritt, jeg reiste sammens med de andre Explorius studentene som skulle til Canada, men vi visste ikke hva som ventet oss når vi kom fram. Vi visste at vi skulle på camp i 12 dager, men noe som var en overraskelse for oss alle var at vi skulle bo hos midlertidige velkomstfamilier.  Min familie bestod av mor, far og to jenter og jeg kan bare si at jeg ikke kunne ha hatt en bedre velkomstfamilie! De var så snille, hyggelige også tok de meg med på masse moro! Sylvain (faren) tok meg for eksempel med på amerikansk fotball kamp der vi så Montréal Alouettes mot Winnipeg Blue Bombers, og det var amazing! Tusen ganger bedre enn soccer!
Jeg har også vært på camp med en hel gjeng herlige mennesker, for det meste tyskere, og vi har gjort mye spennende: tur til Montréal med shopping, tur på stranda i Oka, tur til Ottawa, badeland og sist men ikke minst grilling siste dagen av campen! Det var selvfølgelig trist å si hadet til alle sammen, men verre var det å si farvell til den fantastiske velkomstfamilien min! De er utrolige hyggelige, og fortalte meg at de angret på at de ikke hadde meldt seg på for et helt år, at jeg måtte holde kontakten og at jeg bare måtte si ifra hvis det var noe. Mest sannsynligvis får jeg besøke dem i løpet av året, og de bor bare to timer unna så det er ganske greit.

Bilde av hele ASSE gjengen utenfor Parlamentet i Ottawa, miss you guys


- J



1 kommentar:

  1. Herlig at du har fått så bra start på åreeet!

    Eleske designet på bloggen din, forresten.

    SvarSlett

kommenteeer