8/09/2010

1 igjen

Ok, nå er det ikke 1 igjen engang..
Er allerede halvveis gjennom denne dagen, som har bestått av tannlegebesøk, avskjed på flyplassen for Toneli, pakking, rydding og det var vell det. Jeg skjønner faktisk ikke at jeg skal dra allerede.
Avreisedato har jo vært veldig usikker, men jeg har fått billetter til den 12 til Canada, men siden jeg ikke har fått studentvisum enda pga. mye styr, så reiser jeg på turistvisum, men får da en tur til Statene for å aktivere studentvisumet når jeg endelig får det! Så i morgen tidlig flyr jeg til Oslo med moren min, og blir der til torsdag, da jeg reiser videre.
For øyeblikket er det utrolig rotete er i hele kjelleren! Det ligger rene klær, skitne klær, pappesker, kofferter, poser halvfullt med ting jeg ikke skal ha lenger og mye annet overalt! Nå er det faktisk bare 12 timer til jeg står på flyplassen... Pakkingen går så som så, jeg har vært veldig kritisk til hva jeg skal ha med meg og prøver å ha litt under 20 kilo med meg siden jeg skal på camp først. Campen foregår i Montreal, bare 2 timer unna der jeg skal bo, og vil vare i 12 dager, det er ganske lenge til en camp å være, men jeg gleder meg til å bli kjent med flere utvekslingsstudenter, canadisk kultur osv.


Her er forresten et bilde av kofferten min, som ikke er halvfull engang, men nesten ferdig pakket!


Men nå må jeg pakke og rydde videre, før jeg skal spise middag og ha en siste kveld i lag med familien min.

- J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kommenteeer